torsdag 21 juni 2012

Skrapa fönster och sånt´

Det har inte hänt så förfärligt mycket vid Signes under veckan. Jag har skrapat fönster och så har jag skrapat fönster - och så har jag haft två besök vid Signes; finaste kolleger jag arbetat och slitit med - när jag arbetade och slet. Nu lät ju det där som om jag inte arbetar och sliter längre, det gör jag men med helt andra saker. Det andra besöket bestod av mammor med barn, ganska många barn har vi om man räknar ihop alla. Vi har en mamma-barngrupp som träffas med ojämna tidsintervalle, pratar jätte mycket och äter. Varje gång lika roligt och givande!
Under veckan har Thomas målat tak. Pappa renoverar köksinredningen.

 På något sätt varvar vi ner inför midsommar. Vi ska vara helt lediga i morgon, njuta av god mat med familjen, eventuellt doppa tårna i havet

1 kommentar: