onsdag 16 september 2015

Bloggen som vilade.

Bloggen har vilat - länge. Sommaren kom och försvann i ett huj. Jag tänkte så många gånger att nu ska jag skriva om än det ena och än det andra - men det gjorde jag inte.

Jag var ledig i princip hela sommaren men blev tiden knapp ändå. Jag var mamma - oj vad mycket mamma jag var. Mina tre damer runt mej i 10 veckor. Korta stunder av andningshål fick jag när jag sprang, för jag har börjat springa. Jag rensar huvudet och springer kroppen trött och det är underbart.

Vi har också arbetat på gården i sommar, och håller fortfarande på. Det ska jag visa er.

Vi åkte till Bohuslän igen. Jag fullkomligt älskar den delen av vårt västra grannland. Jag VILL ha en stuga på Nord Koster.



En stor förändring är att jag arbetar mera. 100%. Får se hur det går. Ännu känns det kaotiskt. Efter att ha arbetat lite eller inte alls i 4 år är detta med heltid en alldeles galen känsla. Får se om den går över och saker och ting faller på plats så här också. Jag märker att jag måste hålla efter mej själv, inte låta arbetet inkräkta för mycket på fritiden, stänga av och koppla bort. Det hoppas jag att jag lärt mej från min förra resa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar