fredag 9 augusti 2013

Köksstolarnas make over

Jag hade tänkt fixa till våra köksstolar redan före vi flyttade in men det projektet hann jag inte med. Nu har det dock äntligen skett. Alla stolar har fått nytt tyg och två av stolarna har fått ny färg.

Jag hittade nästan samma tyg som varit på två av stolarna tidigare. Tyget fanns i flera färgvarianter men eftersom jag älskar grönt i alla dess nyanser valde jag ett tyg med mycket grönt. För att få en färg som passar tog jag med mej tyget till färgaffären och hittade på så sätt en nyans som fungerar bra.





Två stolar till har fått samma färg, eventuellt ännu en pall ... och en hylla. Jag gillar färgen!

2 kommentarer:

  1. Jag hittade till din blogg via Marias inlägg om honungskvällen!
    Försökte hitta nån bild av dig , men utan att riktigt lyckas. Men kanske det var ni som stod precis bredvid under honungsprovningen?
    Hur som helst, roligt att hitta in hit! Verkar som en blogg jag mycket gärna kommer tillbaka till. Gemensamma tankar har vi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Vad roligt att du hittade hit! Likaledes - din blogg såg också intressant ut, såg att du ska till Juthbacka - det planerar vi också.

      Radera